dagens...



jag och syrran på en shoppingrunda i sthlm i våras.

dagens klädsel: tights, gammal hood-tröja och tofflor (har varit hemma och målat hela dagen..)
dagens sysselsättning: jag håller på att flytta ner till källaren så idag har jag målat målat målat.
dagens saknad: syrran. Lär om Matildas och hennes liv i usa HÄR.
dagens längtan: egypten om 1 ½ vecka!
dagens låt: KLICK KLICK KLICK!
dagens tråkigaste: åkte till simhallen och simmade. Så himla tråkigt!
dagens bästa: Beri som kom och förgyllde min dag.
dagens humör: otroligt trött i armarna efter allt målande men jag är lycklig!
dagens roligaste: Beri som trodde Vancover låg i Japan... 
dagens hälsning: till er: Ni är bäst och jag älskar att ni har blivit så många fler läsare!!
dagens avslutning: nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på G.I. Jane

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du nu? :)

Tack för en jättesuperbra blogg!

2010-02-17 @ 11:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0