last days with my iphone


Jag, Sofie och Elina hängde efter skolan i tisdags.

I onsdags morse såg det ut såhär utanför mitt fönster..

Igår var det handling med Namaste! Jag, Linn och Sara drog till Willy's!


firmabilen..

Igårkväll påbörjade jag, Martina, Linda och syrran vårat Harry Potter-marathon. Jaja, jag vet - kanske inte direkt det coolaste man kan kolla på men jäklar vad roligt vi hade! Imorse vid nio-tiden hade vi sett alla sex filmer och inte sovit en enda blund. Ni kan ju gissa om jag är trött nu..

Vi fick låna Martinas pojkväns lägenhet och kunde inte hålla fingrarna i styr när vi hittade whiteboard-pennan..
Han blir nog glatt överraskad när han kommer hem från Tjeckien om en vecka..

Kommentarer
Postat av: bertil

undra hur det blev med lucia från 2008? eller alla andra tjejer ja. hehe

2010-11-15 @ 17:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0