sunday, the best day


Jag och Lisa på Peace&love i sommras.

HEJ HOPP! Jag har haft (och har) en jäkligt bra söndag! Jag vaknade upp vid ett-tiden, såg på gårdagens avsnitt av Så mycket bättre, drog iväg på födelsedagsfirande för min kusin Christoffer med god mat och kladdkaka. efter det dorg jag iväg och hämtade upp Lisa. Och här ligger vi nu, med varsin laptop (mac book air, jaja javisst.. inte ironi....) på magen, snackar skit och lyssnar på Robyns senaste platta

Gårkvällen på jobbet kunde inte bli mycket bättre den heller. Att jag jobbade i nästan tio timmar blev så jäklia mycket roligare när man har sådana fantastiska medarbetare! När syrran kom och joinade (ja, vi jobbar å samma arbetsplats.. Kunderna blir inte alls förvirrande när vi båda står i MAX-kläder bakom kassan..) vid midnatt blev allt så jäkla roligt. Vi skrattade tills vi grät och fick flera gånger springa bak i köket och torka tårarna..
Och efter jobbet skjutsade vi hem Matilda och hade roligt ända fram till dörren hemma där vi skrattade åt allting och ingenting. Ni är bäst!

+ gårdagens arbetspass. 
+ Så Mycket Bättre. (Ledsen att jag tjatar om det här programmet men enligt mig så är det tv-historiens bästa tv-program).
+ Mina kusiner och min släkt. 
+ Lisa. 
+ Stars 4-ever med Robyn.  

Kommentarer
Postat av: mätilda häämöööör

PUSS tack för skjutsen och tack för igår!! hahah så jävla kul :D

2010-11-28 @ 21:27:11
Postat av: melissa

åååh jag var oxå där, så himla underbart :')

2010-11-30 @ 18:42:05
URL: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0