update, friday


By Rebecka.

HEJHOPP DET ÄR FREDAG!!! Jag sitter hemma hos Linda och pluggar. Fram tills veckan i Barcelona har jag knappt haft någonting att lämna in i skolan. Men, PANG - nu har jag tydligen en massa skit som ska in.. Jag gjorde precis en todo-list och har plötsligt 14 inlämningar och prov fram till jul..

Samtidigt som skolan plågar mig ska jag även hinna med jobbet på MAX, jobbet på nöjesmix, träna, blogga och umgås med mina fina vänner. Men då de mesta (bortsett från träningen och plugget..) är väldigt, väldigt roligt så känns det inte lika jobbigt. Skickade precis in texterna till nästa nummer av nöjesmix till chefen. Nummret kommer ut den nittonde november- hoppas att ni gillar resultatet då! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0