day 26 - your fears

Jag är rädd för kryp, ormar, barn och att jag eller någon jag håller kär ska drabbas av någonting hemskt. Jag är rädd för höga överraskande ljud, att bli överfallen på stan en fredagsnatt halv tre när jag ibland går hem själv. Jag är rädd för min egen ekomoni just nu, jag är rädd för att för döden. Jag är rädd för att jag ska utveckla en ätstörning igen. Jag är rädd för att någon annan ska drabbas av en ätstörning. Jag är rädd för att förlora min familj en dag. Jag är rädd för trånga utrymmen, jag är rädd för min egen källare ibland när jag ska gå ner till mitt rum. Jag är rädd för clowner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svara på mitt mejl... :(

2011-01-03 @ 22:00:10
Postat av: Sophia

Barn!? Kan du inte förklara lite mer?:)

2011-01-03 @ 22:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0