tvåtusentio.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag åkte på festival, fyllde myndig, tog körkort, tog hål i örat m.m

Har du några nyårslöften?
Jag har som mål att jag ska hinna läsa ut alla sju Harry Potter-böcker innan 1 januari 2012. Kanske inte direkt ett "svårt" nyårslöfte men då får jag lite press på mig själv att verkligen läsa alla.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

Vilka länder/städer besökte du?
USA, Egypten, London, Magaluf och Barcelona.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
8 juni - första  taturering.
25 juni - Matilda kom hem från USA.
29 juni- Jag fyllde 18 år.
30 juni -3 juli - Jag åkte på peace&love.
8 november - Jag tog körkort och åkte och såg Lykke li i Stockholm. 

Var din största framgång 2010?
"karriärmässigt"? Fick jobb på Max och jobbet som modestylist på Nöjesmix.

Största misstaget?
pass.

Bästa köpet?
Min sjal från Urban Outfitters.
Vad spenderade du mest pengar på?
Resor. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Kan inte välja en sak som gjorde mig glad, de finns så många händelser/personer/dagar som har gjort mig glad i år. 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Bon Iver - for Emma/, Robyn - don't fucking tell me what to do/dancing on my own/hang with me

Vad önskar du att du gjort mer?
Kan inte komma på något, kanske hade jag velat fått in någon mysig resa till stugan i Idre med tjejerna eller gjort fler resor till morfars sommarstuga i sommras. Jag mer än nöjd annars med 2010.

Favoritprogram på TV?
Glee, How I met your mother, Så Mycket Bättre, Svenska Hollywoods fruar och The Big Bang Theory.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag jobbade på förmiddagen. Sedan åkte jag hem och mötter av släkten och finaste vännerna. Vi åt paella, tårta och drack bubbel, skrattade och öppnade presenter. Kvällen avslutades med mina vänner i sommarvärmen.

Den bästa nya personen du träffade?
Linn, Sara, Lisa, Emma, Sara, Niclas och Maja, Ella, mfl.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Jag fick en rejäl sväng av maksjuka i påskas. Låg död i sängen i en vecka och har nog aldrig känt mig så äcklig som jag gjorde då.

Vad önskar du att gjort mindre?
Slösat pengar på saker jag inte ens minns/har kvar.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Helt klar gladare! 2010 var ett grymt år!

Största musikaliska upptäckten?
Bon iver, Ellie Goulding, Mumford & sons och Miike Snow.

Vad gjorde dig riktigt glad?
Mina vänner.

Hur skulle du beskriva din stil 2010?
Skulle jag sammanfatta min stil med ett ord skulle det bli hoodtröja. Jag har typ elvt i hoodtröjor i år. Jag är taggad redan nu tills den jag får matcha mina hoodtröjor med jeansshorts i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0