juni,4 2010


TJOHEJ! Jag kör leo-shorts, militärgrönt och låga, blåa converse ikväll! PUSS PÅ ER!!!


Och btw, STORT tack för alla tips ang. det här inlägget! Nu ska bara jag och mamma sätta oss ner och titta igenom alla era tips på produkter och slutligen bestämma oss vad vi ska köpa. Sen jäklar är det jag som ska ha vacker hy i sommar!!!

Och en grej till, Tagga tisdag Saga!!! WOOHOO!! (internt, men ni kommer också se vad det är vi ska göra på tisdag om några veckor!)


Okej, sista grejen nu. Jag läste att Petra och Blondinbella hoppade fallskärm idag. Jag vill också!! Kan till och med säga att jag önskar det mig när jag fyller 18 år om fyra veckor. Eller nu kanske jag sa för mycket..

Kommentarer
Postat av: Sofia Sjögren

helt seriöst, jag har världens bästa tips! men tänker ta det med dig på msn så fort du är inne. :)

2010-06-05 @ 10:27:19
Postat av: gabriella

Guud vilka fina shorts, var har du köpt dom? Jag läser din syrras blogg varje dag och den är verkligen bäst! kram

2010-06-06 @ 17:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0